Αγαπημένα παπούτσια

Καλησπέρα! Σε αυτό το άρθρο θα σας δείξω κάποια αθλητικά παπούτσια που πραγματικά μου αρέσουν πάρα πολύ & τα βλέπω να τα φοράνε αρκετά κορίτσια. Τα νούμερα που έχω βάλει μπροστά από την ονομασία είναι τυχαία..δεν είναι με σειρά βαθμολογίας κλπ!1) Adidas Original 09 Stan Smith Sneaker Τα λατρεύω τα stan smith γενικότερα! Δεν έβαλα τα κλασσικά που όλοι ξέρουμε αλλά με άλλο σχέδιο. Δεν είναι τέλεια τα πολύχρωμα;



2)Nike Court Tradition Women's Casual Shoe 
Γκρι...μου αρέσουν πολύ!


3)All stars-CT street mid black/tida 
Αυτά τα all-star είναι τα αγαπημένα μου! Ο σχεδιασμός είναι τέλειος και πάνε με όλα! Είναι φοβερά♥



4) Nike dunk low


5) Ugg BootsΤο ξέρω πως οι μπότες δεν είναι αθλητικά παπούτσια αλλά μου αρέσουν πολύ και είπα να τις βάλω μιας και έρχεται Χειμώνας!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;