Νέα ταλέντα στο youtube

Γειά σας! Σε αυτό το άρθρο θα βάλω τη συνέντευξη που πήρα από ένα κορίτσι τη Σοφία Σταθάκη η οποία έχει ήδη δημοσιεύσει 4 τραγούδια στο κανάλι της στο youtube τα οποία τα έχει μελοποιήσει η ίδια.

Εγώ: Γειά σου Σοφία! Καταρχάς πόσο χρονών είσαι και πώς άρχισε η επαφή σου με τη μουσική γενικότερα; Σοφία: Είμαι 14 χρονών.Η μουσική μου άρεσε από πάντα αλλά πέρυσι το καλοκαίρι άρχισα μαθήματα κιθάρας.
Εγώ: Πώς αποφάσισες να δημιουργήσεις ένα δικό σου τραγούδι με δική σου μουσική και από πού εμπνεύστηκες;
Σοφία: Η αλήθεια είναι πως πάντα έγραφα τραγούδια αλλά όταν άρχισα να παίζω κιθάρα άρχισα και να τα μελοποιώ! Αργότερα η θεία μου ,η οποία κατοικεί στη Θεσσαλονίκη μου έστειλε ένα τραγούδι που είχε γράψει αυτή.Εγώ το μελοποίησα αλλά επειδή η θεία μου ήταν μακριά και δεν θα μπορούσε να το ακούσει το ηχογράφησα με τη βοήθεια του δασκάλου μου και το ανέβασα στο youtube! Αφού το πρώτο τραγούδι πήγε καλά αποφάσισα να ηχογραφήσω και άλλα δικά μου τραγούδια! Κάπως έτσι άρχισε η ιστορία. Εγώ: Τι σε ώθησε στο να γράψεις και άλλα τραγούδια και να τα ανεβάσεις στο youtube;
Σοφία: Αυτό που με ώθησε στο να ανεβάσω κι άλλα τραγούδια στο youtube ήταν καταρχάς η επιθυμία μου μοιραστώ με τους άλλους αυτό που νιώθω...και δεύτερον γιατί μου αρέσει πολύ να δημιουργώ.

Εγώ: Πώς σκοπεύεις να αξιοποιήσεις το ταλέντο σου στο μέλλον; Δηλαδή θες να ασχοληθείς επαγγελματικά με αυτό ή ερασιτεχνικά;
Σοφία: Λόγω της κατάστασης που επικρατεί στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για τα μελλοντικά μου σχέδια αλλά θα ήθελα να διαβάσω μουσική και να την ακολουθήσω ως επάγγελμα! Εγώ: Γράφεις κάποιο νέο τραγούδι αυτή τη στιγμή; Σοφία: Αυτή τη στιγμή προγραμματίζω να ηχογραφήσω ένα νέο τραγούδι το οποίο το έχει γράψει η θεία μου και εγώ το έχω μελοποιήσει.
Εγώ: Ευχαριστώ για το χρόνο σου και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.
Σοφία: Σ'ευχαριστώ πολύ κι εγώ και εύχομαι καλές γιορτές♥
Αυτό είναι το τελευταίο τραγούδι που ανέβασε πριν λίγους μήνες η Σοφία με τίτλο:

"Τα όνειρα τα κάνω προσευχή"


Κάνοντας "click" στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να ακούσετε τα τραγούδια της Σοφίας Σταθάκη στο youtube:
Και ξέρετε κάτι τα ταλέντα πρέπει με κάποιο τρόπο να φαίνονται και αυτός είναι ένας τρόπος...γι'αυτό αν και εσύ έχεις κάποιο ταλέντο απλά πες το μας;)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;