Liebster Award!

Καλησπέρα. Είμαι πολύ χαρούμενη καθώς το blog μας βραβεύτηκε με το "Liebster Award"
από το blog netgirls4. Ευχαριστώ πολύ Εβελίνα:)

 

Λοιπόν, οι κανόνες του βραβείου είναι:



1) Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου. 
2) Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σε έκανε tag και να γράψεις 11 ερωτήσεις για αυτούς που θα κάνεις εσύ tag.
3) Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους).
4) Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες.

11 πράγματα για εμένα
1) Αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπλε (+το μωβ)
2) Κάνω μαθήματα πιάνου&το λατρεύω:D

3) Από το ντουλάπι της κουζίνας μου δεν λείπει ΠΟΤΕ η merenda<3 span="">
4) Έχω μια αδερφή-ψυχή -την Αναστασία (love yaa♥)-
5) Λατρεύω τις κατασκευές (ειδικά bracelets)
6) Είδωλο μου είναι η Lana Del Rey
7) Είμαι αρκετά κυκλοθιμική
8) Το μάθημα που δεν μ'αρέσει καθόλου είναι η γεωγραφία (άσχετα πως παίρνω 20;ρ)
9) Αγαπημένο μου γλυκό? Καρυδόπιτα ή μουσ σοκολάτα*-*
10) Αν κολλήσω με κάτι δεν ξεκολλάω:3 χδ

11) Με ελκύουν άτομα με καλό χιούμορ και την ειλικρίνια;)

Οι 11 ερωτήσεις του NetGirls4
1) Αγαπημένο παπούτσι;
Airmax-Nike, Ugg boots-Ugg Australia
2) Πόσο σημαντικό είναι το blogging για σένα;
Η αγάπη μου για το blogging δεν μπορεί να περιγραφτεί με τα επίθετα -πολύ/λίγο-
3) Ποιο είναι το style σου;
Casual
4) Μόδα ή ομορφιά

Και τα δύο είναι απαραίτητα&αλληλοσυνδέονται
5) Θα ήθελες να ασχοληθείς με τη μόδα στο μέλλον αν σου δινόταν η ευκαιρία;
Δεν αποκλείω τίποτα στην ζωή μου γιατί όλα είναι πιθανά
6) Πες μου τρία must-haves (μόδα, ομορφιά) για σένα

1) Liposan (Ομορφιά)
2) Κινητό (Αντικείμενο)
3) Φουλάρι (Μόδα)7) Που θα ήθελες να ζήσεις;
L.A ,άνετα θα ζούσα μόνιμα εκεί
8) Αγαπημένη ταινία;
Κάθε μήνα βλέπω σχεδόν από 2 γ'αυτό δεν θυμάμαι. Ελάχιστες είναι αυτές που έχω δει και έδω απογοητευτεί.
9) Ένα χαρακτηριστικό σου που σε κάνει καλό άνθρωπο;
Στήριξη
10) Ποιο πιστεύεις ότι είναι το χειρότερο ελάττωμα ενός blog;
Να "παίρνει" άρθρα από άλλα blogs και να τα πλασάρει ως δικά του, φυσικά χωρίς "πηγή
11) Σύμφωνα με τον χαρακτήρα σου, ποιο κόσμημα θα έλεγες ότι είσαι;

Η?γιατί τα κοσμήματα έχουν χαρακτήρα? Ο.ο 

Δεν μπορεσα να βρω 11 blogs που να το αξίζουν οπότε θα αρκεστώ σε 4
3) http://nefelisdreams.blogspot.com/

Οι 11 δικές μου ερωτήσεις
1) Τι προτιμάς να φοράς στις εξόδους σου;
2) Κινηματογράφος ή τηλεόραση;
3) Πάσχα ή Χριστούγεννα;
4) Το σπαστικό στοιχείο της κολλητής σου;
5) Αγαπημένο site; (Μόνο 1)
6) Πως αντιμετωπίζεις τους "haters';
7) Ποια ήταν η αντίδρασή σου αν μπορούσες να μιλήσεις με το ειδωλό σου;
8) Γιατί έφτιαξες το blog;
9) Το πρώτο τραγούδι που σου έρχεται στο μυαλό; (όχι κλεψιές;ρ)
10) Τι δεν λείπει ΠΟΤΕ από την τσάντα σου;

11) Αγαπημένο μάθημα στο σχολείο;

Καλό απόγευμα, τα λέμε
Μαρία

(Template- 728874991198537618.xml)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;