The #unpaixtable Blogger Award



Γεια σας ομορφιές! Αν είδατε τον τίτλο και δεν καταλάβατε τι είναι: πήρα το πρώτο μου βραβείο!!! Με βραύευσε η γλυκιά Βανέσα Τρ. Πατήστε ΕΔΩ για το λινκ! Σ΄ευχαριστώ Βανέσα! (Και συγγνώμη που δεν προλαβα να απαντήσω στα tag σου αλλά ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ:\ )



http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award

Λοιπόν, ορίστε οι κανόνες:

 - Στην αρχή της ανάρτησής σου, πες από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
- Μη βαριέσαι να απαντήσεις όλες τις ερωτήσεις!
- Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε οι ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους!
- Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγιά τους.
- Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου στους bloggers που προτείνεις.
- Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award)
-  Όταν το κάνεις, ενημέρωσε το All4Blogs (με μήνυμα ή σχόλιο στην ανάρτηση τους) διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες (link back).

Ερωτήσεις: (6+1)

1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
Με λένε Έλενα (ή Μαρία:ρ) είμαι Ιχθύς και λατρεύω το πιάνο! Μένω στην Αθήνα

2. Ποιο είναι το μότο του blog σου; (αν δεν έχεις, σκέψου τώρα)
Χμμ.. το πιο ταιριαστό μότο για το blog ίσως θα ήταν: " Το ποια είμαι εξαρτάται από τον ποιόν ρώτησες να μάθεις για μένα ". Το έχω διαπιστώσει πολλές φορές στην ζωή μου
οπότε πιστεύω πως με εκφράζει πολύ.   


3. Εάν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Αμμ πιστεύω πως θα ήταν ένα μαγικό ημερολόγιο που μέσα θα έγραφες για τα πιο απίστευτα πράγματα που σου έχουν συμβεί και θα μπορούσες να εκφράσεις τις πιο περίεργες απορίες σου ή τα φοβερά συμπεράσματα από κάτι που είδες ή έκανες.
Βασικά πιστεύω είναι δύσκολη η ερώτηση γιατί το blogging είναι κάτι...ξεχωριστό που δεν περιγράφεται με μία (μόνο) λέξη.


 4. Όταν γίνω διάσημη blogger θα...
Θα το ήθελα πολύ να γίνει αυτό κάποτε αλλά προς το παρών είναι αδιανόητο να γίνει γιατί είναι το σχολείο στη μέση και πολλές φορές που θα ήθελα πολύ να γράψω στο blog μου γιατί είναι Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΚΟΣΜΟΣ δεν μπορώ λόγω των διαβασμάτων αλλά αν στο μέλλον μπορούσα να ασχοληθώ όσο θα ήθελα σίγουρα θα φροντιζα να γράφω τουλάχιστον μια φορά την μέρα, θα το αναβάθμιζα, θα ανέβαζα βιντεάκια με tips και όλα αυτά που με ξετρελαίνουν! 

 5. Κάνε φίρμα τη λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
Η αλήθεια είναι ότι απογοητεύτηκα με τις προβολές του άρθρου: 
http://kids-ofreneia.blogspot.com/2013/02/blog-post_20.html  Γιατί πιστεύω πως το θέμα των διαγωνισμάτων απασχολεί σχεδόν όλους μας και επίσης μου πήρε ώρα για να το γράψω.

6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από τη blogo-σφαιρα και γιατί;
Όλα τα είδη blog θα πρέπει να υπάρχουν γιατί ο καθένας μας έχει διαφορετικό χαρακτήρα άρα και διαφορετικές απόψεις οπότε όλα είναι χρήσιμα και πιστεύω πως όσο πιο πολλά ενεργά blogs υπάρχουν τόσο το καλύτερο ώστε ο καθένας με μια αναζήτηση να βρίσκει αυτό που θέλει και τον εφράζει ;)

Ερώτηση της Βανέσας:

7. Γιατί και πώς ξεκίνησες το blogging; Το να είσαι blogger σε έχει επηρεάσει στην καθημερινότητα σου (ως προς τον τρόπο που ντύνεσαι, που εκφράζεσαι κτλ.);
 Η αλήθεια είναι πως δεν ήξερα γι'αυτό αλλά πραγματικά από μικρή ονειρευόμουν να έχω έναν χώρο στον οποίο μπορώ να γράψω ελεύθερα την γνώμη μου και να επηρεάσω&να επηρεαστώ (θετικά πάντα) από παιδιά κυρίως στην ίδια ηλικία με εμένα και να ανταλλάξω απόψεις μαζί τους. Βασικά η ιστορία άρχισε όταν η μαμά μου-επειδή με έβλεπε πως ασχολιόμουν γενικά με fan pages στο facebook οι οποίες είχαν απήχηση-, μου έφερε ένα φυλλάδιο (F.A.Q-Safer Internet.gr) το οποίο έγραφε βήμα-βήμα πως να φτιάξεις έναν ασφαλή ιστότοπο χρησιμοποιώντας το blogger.
Εγώ ξετρελάθηκα και αμέσως έφτιαξα λογαριασμό και ύστερα δημιούργησα το πρώτο μου blog το οποίο μου ήταν σχετικό με την μανία που είχα πριν 3 χρόνια-την Patty-.
Το χρησιμοποίησα ως ένα συμπλήρωμα της σελίδας που είχα στο faceboοκ κι έτσι μετά αφού μου πέρασε η τρέλα με την Laura έφτιαξα το Kids-Ofreneia κάτι εντελώς διαφορετικό. Ναι έχω επηρεαστεί (θετικά) αρκετά ακόμη και στον τρόπο που συμπεροφέρομαι στους φίλους μου. Το θέμα είναι αυτά που βλέπεις και διαβάζεις να μπορείς να κρίνεις αν είναι σωστά ή αν σε επηρεάζουν αρνητικά. Αν δεν μπορείς να κάνεις αυτή την αυτοκριτική καλύτερα να μην διαβάζεις blogs:p  η άποψή μου


              Λοιπόν κορίτσια η ερώτησή μου για τις βραβευμένες είναι: 
"Έναν λόγο που θα παρότρυνες κάποιον (π.χ: μια φίλη σου) να ασχοληθεί με το blogging ;"

  
                               Και το βραβείο πηγαίνει...
1) 
http://everforevergirls.blogspot.gr/
2) 
trelakoritsiacool.blogspot.gr 3) http://nefelisdreams.blogspot.com/

Σχόλια

  1. Υπέροχες απαντήσεις! Χαίρομαι παρά πολύ που βρήκες το χρόνο να γράψεις! Κι εγώ ειλικρινά δε βρίσκω χρόνο πλέον όχι για blogging, ούτε για 5 λεπτά στο ίντερνετ! =( Τέλος πάντων, σε καταλαβαίνω απόλυτα και δεν με πειράζει καθόλου που δεν απάντησες στα tags! ;) Φιλιά!

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

❣ Please feel free to leave any comment or feedback on this blog ❣
Πως σου φάνηκε το άρθρο;
Άφησε ένα σχόλιο! Με βοηθά να συνεχίζω να γράφω!
(Γνώμη, απόψεις. ιδέες, βελτιώσεις, παρατηρήσεις, απορίες!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;