Gossip/Celebrities: «Είναι στιγμές που δεν θέλω να μιλάω με κανέναν»


Μαίρη Συνατσάκη: «Είναι στιγμές που δεν θέλω να μιλάω με κανέναν»

Όπως όλοι οι άνθρωποι, έτσι και η Μαίρη Συνατσάκη έχει τις καλές και τις άσχημες στιγμές της.
Η παρουσιάστρια δεν θέλει να μοιράζεται τα πάντα με τον κόσμο, παρά μόνο με τους δικούς της ανθρώπους. «Είναι στιγμές που δεν θέλω να επικοινωνώ και να μιλάω με κανέναν. Θέλω να κλειστώ σε ένα λαγούμι και να μη μιλάω. Κάποιος που με ξέρει μέσα από τα πράγματα που κάνω δεν το περιμένει από μένα. Επειδή η τηλεοπτική μου εικόνα είναι χαρωπή αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω τις σκοτεινιές μου και τις μαύρες μου και τις κακίες μου και τα ανταγωνιστικά μου συναισθήματα και όλα μου», αποκάλυψε στο big fish. 
Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/291074/mairi-synatsaki-einai-stigmes-poy-den-thelo-na-milao-me-kanenan#ixzz2mgP76GBT

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;