Winter Haul- Winter 2014




Καλησπέρα! Πώς πάει με το κρύο; (Χαχα) Ελπίζω καλά. Η αντίστροφή μέτρηση για τα Χριστούγεννα φτάνει στο τέλος της και αισθάνομαι τέλεια.

Λοιπόν σήμερα είμαι εδώ με ένα ξεχωριστό άρθρο... σχετικά με τα ρούχα που αγόρασα πριν μερικές μέρες για τον Χειμώνα του 2014.
Έτσι αποφάσισα να σας τα "παρουσιάσω" κι εσάς!
Είχαν μείνει αρκετά ρούχα από πέρυσι που μου έρχονταν ακόμα έτσι πήρα μερικά ακόμη για να ανανεώσω την ντουλάπα μου:)



Αρχικά μία γκρι αθλητική φόρμα adidas. Γιατί ως γνωστόν το γκρι όπως και το μαύρο, άσπρο πάνε με όλα τα υπόλοιπα χρώματα. Και γενικά οι φόρμες με βολεύουν πολύ.



Χμμ μετά μία μπλούζα με στάμπα ένα άλογο από το Pull&Bear. Είχε και με άλλα σχέδια αλλά εμένα μου άρεσε περισσότερο αυτή.

Και συνεχίζουμε με ενα παντελόνι-τζιν σωλήνα σε χρώμα πράσινο (το χρώμα δεν φαίνεται καλά στην εικόνα). Τα jean μου αρέσουν τρελά και όταν δεν έχω γυμναστική στο σχολείο ή σε βόλτα τα χρησιμοποιώ. Είχα ήδη σε πολλά χρώματα οπότε αποφάσισα να πάρω αυτό το ιδιαίτερο πράσινο.




Το κλασσικό φούτερ της Pull and Bear με το λογότυπο που σίγουρα έχεις δει να το φοράει κάποιο κορίτσι ή μια φίλη σου είτε στο σχολείο είτε στο δρόμο. Είχε και σε κόκκινο χρώμα αλλά προτίμησα το σκούρο μπλε γιατί ταιριάζει με πολλά από τα ρούχα μου.


Και τέλος 2 κολάν σε γκρι και μαύρο. Για την γυμναστική είναι ότι πρέπει γιατί είναι βολικά. 



















Ααα και μην ξεχάσω... πήρα και ένα ζευγάρι αυθεντικές UGG από ένα μαγαζί με παπούτσια σε γνωστό εμπορικό κέντρο. Είναι πολύ ζεστές και άνετες. Το μόνο κακό είναι ότι πρέπει να αγοράσεις ένα ειδικό spray προκειμένου να μην γίνουν..."μούσκεμα" μαζί με εσένα στην βροχή:Ρ Όπως και να 'χει είναι πολύ ωραίες και συνδυάζονται άψογα με κολάν. 


*ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ

Πάρτε και ένα bitάκι που μ'αρέσει πολύ:)



Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου
Αναμείνεται για το επόμενο:)
Μέχρι τότε να 'στε καλά!
~Έλενα

Σχόλια

  1. Ωραίο haul! Όλες οι writters του blog τσεκάρετε το www.netgirls4.blogspot.gr! Έγραψα νέο χριστουγεννιάτικο άρθρο και θέλω όλες σας να γράψετε τα αγαπημένα σας του 2013!

    Καλά Χριστούγεννα!
    smileevelina00♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίστευτο haul !! Έχεις πολυ γούστο .. με γεια όλα! :)

    Καλή Χρονιά & ευτυχισμένο το 2014 <3
    ~Mirka,xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

❣ Please feel free to leave any comment or feedback on this blog ❣
Πως σου φάνηκε το άρθρο;
Άφησε ένα σχόλιο! Με βοηθά να συνεχίζω να γράφω!
(Γνώμη, απόψεις. ιδέες, βελτιώσεις, παρατηρήσεις, απορίες!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;