Αγίου Βαλεντίνου: Ιδέες για δώρα!

Hey! Τι κάνετε; Εγώ είμαι από την μία χάλια γιατί τα πήγα χάλια στο διαγώνισμα φυσικής και από την άλλη χαίρομαι γιατί αύριο (14 Φλεβάρη για τους ξεχασιάρηδες:ρ) είναι η μέρα των ερωτευμένων.Μου ήρθε η ιδέα να γράψω ένα άρθρο στο blogάκι μου γιατί ίσως και εσείς να αντιμετωπίζετε το ίδιο πρόβλημα για το τι δώρο θα κάνετε στο αγόρι σας. Μην αγχώνεστε εγώ είμαι εδώ για να σας βοηθήσω σχετικά με την επιλογή των δώρων:ρ

 
Για εκείνον (Αν είσαι κορίτσι)
Ένα αρκουδάκι! Τι πιο γλυκό;Προτιμήστε τα μικρά σε μέγεθος είναι πιο γλυκά.
○ Μια Μπλούζα. 
○ Κολώνια. Γιατί να μην του αρέσει; :)
○ Μια ζωγραφιά. Απλό αλλά  ταυτόχρονα ρομαντικό

Για εκείνη (Αν είσαι αγόρι)
○ Το επόμενο βιβλίο από την σειρά που διαβάζει
○ Ένα αρκουδάκι. Θα το βρει ρομαντικό και θα το έχει πάντα μαζί της!
○ Ένα cd με τα τραγούδια που της/σας αρέσουν
○ Ένα μικρό άλμπουμ με μερικές φωτογραφίες σου/σας
○ Μια Lacta. Πάντα χρήσιμη και γλυκιά

Αν έχετε άλλες ιδέες μπορείτε να τις προσθέσετε στα σχόλια του άρθρου.
Αν έχετε σχέση οι παραπάνω ιδέες ίσως σας φάνηκαν χρήσιμες, αν δεν έχετε σχέση
μην στεναχωριέστε απλά αύριο κανονίστε να βγείτε μια βόλτα με τις φίλες/φίλους σας για σουβλάκια:)
Αυτό για τις forever alone;p



Καλά να περάσετε αύριο!
Φιλάκια, Μαρία



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;