Κάτι από όλα..


Γεια σας ομορφιές! Τι κάνετε (αφου μόνη μου μιλάω:[ ) ? Ελπίζω καλά
Εμμ βασικά αυτό το άρθρο θα έχει κάτι από όλα που λέμε καθώς δεν είχα κάποια συγκεκριμένη ιδέα για ανάπτυξη.
Τα καλά νέα :)
-Βασικά χαίρομαι που έρχεται το τριήμερο αν και δεν θα πάω πουθενά, αλλά να σας πω την αλήθεια το προτιμώ γιατί βαριέμαι να ετοιμάζω βαλίτσες:ρ

-Έκανα ξανθιές ανταύγιες:ο Δεν ξέρω πως... απλά προέκυψε:3 ombre ήθελα να κάνω αλλα..




Εγω είμαι με το "νέο" μαλλι:$

-Εεμμ τελείωσα με τα διαγωνίσματα του 2ου τριμήνου (εκτός από Γερμανικά) και γενικώς τα έχω πάει πολύ καλά σε βαθμούς γραπτών:D


-Ααα ναι το προηγούμενο Σάββατο πήγα για ψώνια (ρούχα κυρίως) σε γνωστό εμπορικό κέντρο και σύντομα θα ανέβει καινούργιο HAUL! Να περιμένετε με ανυπομονησία!!

-Επίσης το προηγούμενο Σάββατο είχε πάρτυ masque το σχολείο μου αλλά εγώ δεν ντύθηκα κάτι. Το θέμα όμως είναι ότι πέρασα τέέέλεια καθώς έγιναν πολύ ωραία πράγματα ;) [if you know what i mean:o]

-Το σημαντικότερο? Είμαι πολύ χαρούμενη γιατι σε μισό μήνα έχω γενέθλιαα, yayy♥



Κάτι άλλο τώρα... πως σας φαίνονται τα nerd γυαλιά; Εγώ έχω ένα μικρό κόλλημα τώρα τελευταία με αυτα τα γυαλιά και σκέφτομαι να αγοράσω:D Εσείς τι λέτε;

Τα άσχημα νέα :(

Εγώ τον θάνατο δεν τον φοβάμαι! Ένας ωραίος ύπνος είναι!

— Σάκης Μπουλάς

Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια του γνωστού ηθοποιου-τραγουδιστη Σάκη Μπουλά που δυστυχως πριν απο λίγες μέρες έφυγε από την ζωή αφού δεν κατάφερε να νικήσει τον καρκίνο:( Κρίμα, θα τον θυμώμαστε ΠΑΝΤΑ!










Γλυκάκια μην ξεχνάτε!
Μαρία εδώώώώ♥

Social/Find me:3♥
ASK ME: ask.fm/mariamyname
TUMBLR: http://mairybluedreams.tumblr.com/
STARDOLL: http://www.stardoll.com/el/user/?id=122715111
FAN PAGE: https://www.facebook.com/pages/Am%CE%B1zing-photos/221980831257940

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;