Η συγκινητική ομιλία της Selena Gomez στο "We Day"

Μπορούμε τώρα να προσθέσουμε ως "εμπνευσμένη ομιλήτρια» στη λίστα των ταλέντων και την Selena Gomez.

Η Selena Gomez ξεσήκωσε και συγκίνησε το στάδιο του "We Day" στην Καλιφόρνια την Τετάρτη για να εμπνεύσει ένα πλήθος από νέους ανθρώπους ώστε να ξεκινήσουμε και να αγκαλιάσουμε την αλλαγή. 

Η Selena ξεκίνησε με την ανταλλαγή της προσωπικής της ιστορίας.
"Η μαμά με απέκτησε στα 16 ... και χρειάστηκε να εργαστεί σε τέσσερις θέσεις εργασίας αφιερώνοντας τη ζωή της στο να κάνει την δική μου καλύτερη. Για μένα, αυτή είναι ο ορισμός μιας ισχυρής γυναίκας, και την αγαπάω πολύ γιατί μου έμαθε πολύ σημαντικές αξίες της ζωής."



Η τραγουδίστρια του "Come & Get It" έγινε πολύ συναισθηματική επίσης όταν μίλησε για την πίεση που η ίδια αισθάνεται συχνά στο να μοιάζει σε κάποιον αλλον και να λειτουργεί με έναν ορισμένο τρόπο. "Έχω ξεχάσει ποια ήμουν. Άκουγα τις απόψεις των ανθρώπων, και προσπάθούσα να αλλάξω αυτό που είμαι επειδή οι άλλοι δεν με δέχονταν γι'αυτό που πραγματκά είμαι. Και συνειδητοποίησα πως ξέρω μόνο τον εαυτό μου και δεν πρέπει να προσποιούμαι κάποιον άλλον. "




Στο "We Day" μίλησαν επίσης και οι Orlando Bloom και Seth Rogen. Η Selena έβγαλε ακόμη μια φωτογραφία μαζί τους για το Instagram, στην οποία γράφει, "We Day-απίστευτο χρόνο. Είμαι εμπνευσμένη από την εκδήλωση και ελπίζω να ενθαρρύνει πολλούς! "



Τα λόγια της Selena είναι πολύ σοφά και δεν πρέπει μόνο να τα ακούμε αλλά και να τα εφαρμόζουμε. Να έχουμε περισσότερη αυτοπεποίθηση για τον εαυτό μας, να τον αγαπάμε γι'αυτό που πραγματικά είναι και να προσπαθούμε γι'αυτό που θέλουμε και αγαπάμε να κάνουμε και όχι αυτό που μας "επιβάλλουν" οι άλλοι.


*Παρακαλώ μην αντιγράψετε το άρθρο γιατί το έχω μεταφράσει εγώ χωρίς αυτόματες μηχανές μετάφρασης και μου πήρε αρκετή ώρα-ευχαριστώ-*

Kisses,
Maria:)




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;