Sweet 14 to me

istilloveyou001:

once in american pie, always in american pie. | via Tumblr on We Heart It.


Σαν σήμερα (15 Μαρτίου) πριν απο 14 χρόνια γεννήθηκε η writter του Kids-Ofreneia.
Ναι εγώ, η Μαρία σήμερα έγινα 14:D

Δεν ξέρω είμαι πάρα πολύ χαρούμενη
γιατί νιώθεις πως μεγαλώνεις..
Εκτός αυτού τα φετινά γενέθλια μου θα τα γιορτάσω έξω με τις φίλες, και όχι όπως συνήθως στο σπίτι. Αυτού με χαροποιεί ιδιαίτερα γιατί θα είμαι μαζί με άτομα που αγαπώ μια ξεχωριστή μέρα, όπως αυτή.
Όσο για το ζώδιο (δεν ξέρω αν σας το έχω ξαναπεί αλλά) είμαι Ιχθύς.
Όχι να το παινευτώ αλλά λένε πως "οι ιχθύς έχουν όλη τη σοφία του ζωδιακού κύκλου".
(Χαχαχα)





Και αφού τελείωσα τον μονόλογο πάω να ισιώσω το μαλλί γιατί σε λίγη ώρα θα διασκεδάζω με τις φίλες μου;) Ααα πρέπει να πάρω και τούρτα
Ναι ΟΚ όλα τελευταία στιγμή, έτσι είμαι εγώ:P


Τα λέμε γλυκάκια
Κερνάωω τούρτα;)
Χρόνια μου πολλά λοιπόν*ο*

Σχόλια

  1. Χρονια πολλα!!!!!να τα εκατοστισει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγνώμη που σου λέω σήμερα ''Χρόνια Πολλά'', αλλά δεν επισκέφτηκα χτες το blog σου. Χρόνια Πολλά, να τα εκατοστίσεις♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

❣ Please feel free to leave any comment or feedback on this blog ❣
Πως σου φάνηκε το άρθρο;
Άφησε ένα σχόλιο! Με βοηθά να συνεχίζω να γράφω!
(Γνώμη, απόψεις. ιδέες, βελτιώσεις, παρατηρήσεις, απορίες!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;