"Your face sounds familiar"-Exclusive photos


Καλησπέρα! Αυτό είναι ένα super ξεχωριστό άρθρο καθώς χτες ήμουν στα Kapa studios και συγκεκριμένα στο κοινό του γνωστού show του Ant1-"Your face sounds familiar"!! Νααααααααιιιι:D Είναι φοβερό να είσαι στο κοινό ένος τόσο μεγάλου show, μόνο η άισθηση ότι βρίσκεσαι στον ίδιο χώρο με τους διάσημους είναι ...υπέροχη!! Άνετα θα ξαναπήγαινα γιατί πραγματικά ήταν μια από τις καλύτερες βραδιές μου. Τράβηξα πολλές φωτογραφίες και είπα να δημοσιεύσω μερικές ώστε να προσπαθήσω να σας μεταδώσω το κλίμα που επικρατούσε
 (Βέβαια αν το ζεις κιόλας είναι ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ!)

Ειλικρινά δεν ξέρω για τι να πρωτογράψω. Όλα ήταν τόσο υπέροχα!
Για την παρουσιάστρια; για τους fans; για το ξεσηκωτικό κοινό; για τους guests; WOW :O



Είμαι και εγώ εκεί! Με βρήκατε? :D
Αν θέλετε να δείτε ολόκληρο το χθεσινό (16-3-14) live >>clickαρετε ΕΔΩ<<

Στα breaks έβγαλα και φωτογραφία με την Ελευθερία Ελευθερίου&με την Κατερίνα Στικούδη αλλά για προσωπικούς λόγους δεν θα τις ανεβάσω.

Λίγο πριν αρχίσει το show-στο κοινό
Η ώρα της βαθμολογίας!

Ελευθερία Ελευθερίου ως Ελευθερία Αρβανιτάκη


Αυτά είχα να πω! Τα λόγια είναι περιττά πέρασα τέλεια. 


Το παρακάτω video το έχω τραβήξει εγώ 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ!

Φιλιά
Μαρία!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;