Demy: « Δεν έχω καπνίσει ποτέ…»


Άραγε υπήρξε ποτέ άτακτη η Demy; Η ίδια είπε χαρακτηριστικά:
«Έχω μεθύσει δυο-τρεις φορές, αλλά ποτέ δεν έφτασα στα όριά μου. Το πολύ πολύ να είχα ένα κενό μνήμης. Δεν έχω καπνίσει ποτέ. Κοπάνα
μέχρι την Α” λυκείου, που πήγα σε ιδιωτικό σχολείο, δεν είχα κάνει και η αλήθεια είναι ότι το μετάνιωσα. Στο ιδιωτικό δεν υπήρχε περίπτωση, αφού το σχολικό σε πάει και σε φέρνει. Δεν έκανα μία κοπάνα, να έχω να θυμάμαι στη ζωή μου.Γενικά, πάντως, ως δεύτερο παιδί και έχοντας επτά χρόνια διαφορά από την αδελφή μου, δεν ήθελα να επαναλάβω λάθη που ίσως έκανε εκείνη. Θυμάμαι, ακόμη, όταν την πρώτη εβδομάδα στη σχολή γύρισα σπίτι χαράματα και ο μπαμπάς είχε ξυπνήσει για να φύγει για το γραφείο. «Τι έγινε;» με ειρωνεύτηκε. Πείσμωσα τόσο πολύ. Ήθελα να του αποδείξω ότι μπορώ να τα κάνω όλα, γι” αυτό πήγα κατευθείαν στη σχολή, παρόλο που κουτουλούσα από τη νύστα».

www.verysorry.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;