Αγαπημένα προϊόντα Αυγούστου 2014!

Μιας που την σειρά με τα "αγαπημένα του μήνα", την κάνουν πολλές youtubers αποφάσισα να 
αρχίσω να την κάνω και εδώ και κάθε μήνα να σας παρουσιάζω τα πράγματα που ξεχώρισα&ένα μικρό review για το καθένα..
Ας αρχίσουμε λοιπόν...


1) Make up, normaderm teint - VICHY

Ένα make-up απ'την VICHY που κάνει εξαιρετική δουλειά και
ταυτόχρονα δεν επιβαρύνει το δέρμα. Μια φίλη μου μάλιστα το
χρησιμοποιεί ως αντηλιακό προσώπου.
(Διαθέσιμες αποχρώσεις 15, 25, 35, 45)


2) Hair shampoo - DOVE therapy
Πριν το ανακαλύψω στο super market είχα την εντύπωση πως
η DOVE είχε μόνο αφρόλουτρα και σαπούνια:ρ Είναι πολύ καλό
και έχει υπέροχο άρωμα, DOVE είναι εξάλλου :D



3) Travel toothbrush - COLGATE wisp
Δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα, και υπάρχουν μόνο στο εξωτερικό.
Μόλις την χρησιμοποίησα δεν πίστευα στα μάτια μου! Είναι ένα πακέτο με
πολλές μικρές οδοντόβουρτσες που περιέχουν μέσα οδοντόκρεμα
και δεν χρειάζονται νερό!! Ιδανικές για ταξίδια με αεροπλάνο ή όταν θες ένα γρήγορο βούρτσισμα κλπ


4) Αποσμητικό Violet senses - NIVEA double effect
Δεν είναι ένα συνηθισμένο roll-on αποσμητικό!
Πρώτον είναι NIVEA & δεύτερον έχει ένα υπέροχο άρωμα βιολέτας
που το κάνει πραγματικό ξεχωριστό. Από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει.


5) Beauty Spray - Cotton candy (p. matchabell)

Γι'αυτό το προϊόν δεν έχω λόγια, πραγματικά!!
Το καλύτερο άρωμα που έχω δοκιμάσει ποτέ!
Και αυτό γιατί με ένα ψέκασμα μυρίζει ο τόπος ζαχαρωτά, καραμέλες
και φυσικά μαλλί της γριάς εξου και το όνομά του Cotton Candy.
Το διάσημο άρωμα της Αμερικής που μόλις μου το έφεραν
ξετρελάθηκα. Δυστυχώς δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα.

6) Balsamo/Conditioner Spray - Pantene PRO-V


Αφού το ανακινήσεις καλά, το ψεκάζεις σε νωπά ή στεγνά μαλλιά
και σου χαρίζει ανάλαφρα μαλλιά&ταυτόχρονα είναι και conditioner.
Πολύ καλό και έχει πολύ ωραία μυρωδιά.

7) Floral Skirt - Tally Weijl

Την συνδύασα με διάφορα μονόχρωμα crop-tops και
γενικά ήταν πολύ βολική και άνετη.



8) Lipsticks "Baby lips" - Maybelline NY
Πλέον ολοκλήρωσα την συλλογή των 6 babylips και τα έχω λατρέψει όλα!
Τα χρησιμοποιώ συνέχεια καθώς δίνουν ένα απαλό χρώμα ή άρωμα
και ταυτόχρονα ενυδατώνουν τα χείλη.

9) Με μολύβι φάμπερ νούμερο 2 - Άλκη Ζέη/Μεταίχμιο

Δεν το έχω ολοκληρώσει γιατί μου το έφεραν πριν λίγες μέρες αλλά
αφού είναι της αγαπημένης μου συγγραφέα Άλκη Ζέη είμαι σίγουρη
πως είναι τέλειο όπως και τα άλλα της βιβλία.
Το βιβλίο δεν είναι ακριβώς αυτοβιογραφία όπως λέει αλλά
αναφέρει πολλά περιστατικά από την ζωή της Άλκης Ζέη.


Αυτά ήταν! Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο και η νέα στήλη.
φιλιά, Μαρία .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;