Αγαπημένα (❤️) Οκτωβρίου 2014!


Έφτασε η ώρα για τα αγαπημένα σας... τα "αγαπημένα του μήνα"❤️

Προϊόντα και γενικά πράγματα που λάτρεψα τον Οκτώβριο και θέλω
να μοιραστώ την 
γνώμη μου μαζί σας:)

[η σειρά είναι τυχαία]





1. Nivea-μάσκα καθαρισμού με μέλι

Αναζωογονεί και τρέφει την επιδερμίδα µε πολύτιµα θρεπτικά συστατικά.
Ταυτόχρονα την ανακουφίζει και καθαρίζει το πρόσωπο σας από ρύπους κλπ.
Πολύ καλή και μυρίζει υπέροχα.

2. Liposan - Lip butter/vanilla&macadamia

Το καλύτερο προϊόν για τα χείλη! Τα ενυδατώνει και ταυτόχρονα
τους δίνει ένα υπέροχα άρωμα βανίλιας και μακαντέμια που δεν περιγράφεται!
Το έχω λατρέψει και το χρησιμοποιώ επίσης κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και
μόλις ξυπνήσω τα χείλη μου είναι απίστευτα απαλά.
 3. Beauty sponge

Σφουγγαράκι για να απλώνετε το foundation και γενικά
όλα τα κρεμώδη προϊόντα προσώπου. Είναι πολύ βολικό γιατί
η μία πλευρά του όπως βλέπετε είναι πιο μυτερή οπότε μπορείτε
πολύ εύκολα χωρίς να λερώσετε τα χέρια σας να απλώσετε
το make-up ή οτιδήποτε και απλά είναι τέλειο και τα πουλάνε παντού.
(το ένα είναι "βρώμικο" απλά το τράβηξα για να δείτε πως
γίνετε μετά από 1-2 χρήσεις. Βέβαια μπορείτε να το πλύνετε!)

4. Septona - Daily clean μαντηλάκια ντεμακιγιάζ

Αυτά τα μαντηλάκια για να ξεβάφεστε τα είχε ως δώρο
σε ένα περιοδικό μόδας και αφιαρούν αμέσως το μακιγιάζ
και νομίζω θα αντικαταστήσουν το γαλάκτωμα που χρησιμοποιούσα
γιατί είναι πολύ πιο βολικά! Τα αγόρασα σε full-size γιατί τα τελείωσα!

5. Claire's-Flower choker

Εντάξει υποκλίνομαι! Είναι ίσως το καλύτερο αξεσουάρ
που έχω αγοράσει ποτέ!Δεν πίστευα πως θα ενθουσιαζόμουν
τόσο με ένα κολιέ choker*-* Δεν είναι απ'τα συνηθισμένα καθώς
πάνω έχει λουλούδια και είναι φιςε;γηςνιβφ Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ο.
Ταιριάζει με όλα και μόλις το είδα στα Claire's απλά το αγόρασα κατευθείαν!

6. Λευκές γκέτες


Γκέτες φοράω πολύ τον Χειμώνα και το Φθινόπωρο αλλά δεν είχα
σε άσπρο χρώμα οπότε είπα να δοκιμάσω και... είναι τέλειες!
Πηγαίνουν τέλεια με τις μπότες μου και είναι πολύ ζεστές και cosy♥




7. Clarks - Minx Judy δερμάτινο μποτάκι

Τα νέα μου μποτάκια δεν θα μπορούσαν να λείπουν

από τα αγαπημένα του μήνα καθώς είναι από την αγαπημένη μου

μάρκα Clarks η οποία έχει άριστη ποιότητα και τέλεια σχέδια

σε παπούτσια και μπότες οπότε...ναι! Το χρώμα μου αρέσει
καθώς και η εσωτερική γούνα που σε ζεσταίνει ολόκληρη!
Αν δεν ξέρετε την μάρκα αξίζει μια ματιά στο site ή σε ένα κατάστημα clarks!

8. Αγαπημένο μαγαζί του μήνα - Mikel&Claire's


Με το που άνοιξαν τα Mikel στην πόλη μου έχω πάει ήδη αρκετές φορές και

έχω ενθουσιαστεί τόσο από τον χώρο όσο και από τα ροφήματα τους.

Αν έχει ανοίξει κάπου κοντά σας θα σας πρότεινα να πάτε

για έναν καφέ με φίλους σας.



Τα Claire's είναι γενικά από τα αγαπημένα μου μαγαζιά απλά

αυτόν τον μήνα έχω πάει πολλές φορές και έχω ψωνίσει διάφορα

πραγματάκια οπότε ένας επιπλέον λόγος να βρίσκετε στα "αγαπημένα"♥♥

Έχει τα πάντα από αξεσουάρ και όχι μόνο, σε αρκετά οικονομικές τιμές!


8. Αγαπημένη ταινία του μήνα -Maleficent
Επιτέλους βγήκε στα video-club και έτρεξα να την
νοικιάσω και την λάτρεψα! Η A.Jolie και η E.Fanning
εκτός από το ότι είναι πανέμορφες, υποδύονται
τέλεια τον ρόλο τους και τα σκηνικά είναι φοβερά!
Αν δεν την έχετε ήδη δει, πραγματικά αξίζει!

9 .Αγαπημένο τραγούδι του μήνα- Unfaithful

Γενικά είναι από τα αγαπημένα τραγούδια της Rihanna
και επίσης είναι και αρκετά παλιό (2009)
αλλά επειδή αυτόν τον μήνα κάνω εντατικές προσπάθειες
για να το μάθω στο piano το αγάπησα ακόμα περισσότερο♥


-Το παρόν άρθρο δεν είναι διαφημιστικό-

Έχουμε κανένα κοινό αγαπημένο;❤️
Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας❤️
Τα λέέέμε❤️
Mary❤️


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;