Hair care routine! / Τι χρησιμοποιώ για τα μαλλιά μου;

Το σημερινό άρθρο θα είναι "hair care routine" δηλαδή θα σας μιλήσω για τα προϊόντα και τα εργαλεία που χρησιμοποιώ συχνά στα δικά μου μαλλιά καθώς είναι
μια συνηθισμένη ερώτηση από πολλές κοπέλες.
Ας ξεκινήσουμεε!


Αυτό που χρησιμοποιώ τελευταία είναι το Timotei 2 σε 1

με έλαια αμυγδάλου. Τα 2 θετικά αυτού του προϊόντος είναι

ότι πρώτον είναι 2 προϊόντα σε ένα και αυτό είναι πάρα πολύ

βολικό γιατί δεν χρειάζεται πρώτα να κάνετε το λούσιμο
με το σαμπουάν, μετά να ξεπλύνετε τα μαλλιά σας
και τέλος να απλώσετε το conditioner, οπότε βολεύει
γιατί συνήθως βιάζομαι οπότε τελειώνει πολύ
πιο γρήγορα και είναι και πιο οικονομικό από το
να πάρετε αυτά που θα σας δείξω από κάτω.
Και το δεύτερο καλό είναι ότι έχει έλαια
αμυγδάλου και αυτό κάνει τα μαλλιά σας
να μυρίζουν πολύ ωραία. Ααα και τρίτον
η αντλία βοηθάει πολύ!



Κάποια άλλα που θα χρησιμοποιήσω αφού τελειώσω το επάνω timotei

είναι πάλι από την ίδια σειρά απλά μεμονωμένα καθώς δεν βρήκα 

πάλι το πάνω προϊόν με την αντλία. Επίσης να αναφέρω πως

αλλάζω αρκετά συχνά σαμπουάν 1 φορά στον 1,5 μήνα περίπου
γιατί αλλιώς τα μαλλιά συνηθίζουν και δεν είναι καλό..
Μια χαρά είναι αυτά τα προϊόντα όχι κάτι το ιδιαίτερο 
αλλά αφήνουν αρκετά μαλακά τα μαλλιά μου. 



 Επόμενο προϊόν που χρησιμοποιώ ευλαβικά τον τελευταίο καιρό είναι ένα ξηρό λάδι από την Pantene Pro V με έλαιο argan με ενυδάτωση ειδικά για τις άκρες...

Το εφαρμόζω από την μέση και κάτω των μαλλιών μου αφού στεγνώσω πολύ λίγο τα μαλλιά μου.. για την ακρίβεια όταν είναι νωπά απλώνω μια μικρή ποσότητα για να

τα προστατέψει και ταυτόχρονα τους χαρίζει ένα υπέροχο άρωμα.

Σας το συνιστώ σίγουρα και για εσάς


Και το τελευταίο προϊόν που χρησιμοποιώ για τα μαλλιά μου (αντί για το ξηρό λάδι)

είναι αυτή η κρέμα μαλλιών "Studio silk and gloss" από την Loreal Paris

για ίσιωμα η οποία προστατεύει τα μαλλιά σας και απ'το φριζάρισμα!

Παλιά έβγαινε σε spray και ήταν πολύ πιο εύχρηστο αλλά πλέον καταργήθηκε.
Κυρίως το χρησιμοποιώ για να προστατεύει τα μαλλιά απ' την θερμότητα.



Για χτένα δε χρησιμοποιώ άλλη παρά την Dessata!

Τα λόγια είναι περιττά για αυτό το πράγμα*-*

Έχω κάνει και αναλυτικό blog post

για αυτή την χτένα εάν θέλετε να το δείτε



Και τέλος η ισιωτική μου!

Δεν τα καίω και δεν κάνω και καθημερινή χρήση

αλλά όσο να'ναι μου είναι αρκετά χρήσιμη..



Αυτό ήταν όλο...
Ελπίζω να σας άρεσε.
Πείτε μου ποιο θέλετε να είναι το επόμενο άρθρο!
Εσείς τι χρησιμοποιείται στα μαλλιά σας;

Παρασκευή και 13 σήμερα:Ο (Σε 2 μέρες γενέθλια
αλλά θα τα γιορτάσω αύριο*-* 
❤️
φιλάκια
Μαρία:*

(Επόμενο άρθρο: "A happy DIY")

More Girlstrategy?
Follow me on...
Polyvore

Facebook
We
❤️it

Σχόλια

  1. Πολύ ωραία ανάρτηση,το 2ο προιόν το χρηισμοποιώ και γω <3
    Μην ξεχάσεις να τσεκάρεις το blog μου,να γίνεις μέλος κι αν θες να σχολιάσεις ότι σου κινήσει το ενδιαφέρον <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

❣ Please feel free to leave any comment or feedback on this blog ❣
Πως σου φάνηκε το άρθρο;
Άφησε ένα σχόλιο! Με βοηθά να συνεχίζω να γράφω!
(Γνώμη, απόψεις. ιδέες, βελτιώσεις, παρατηρήσεις, απορίες!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;