Αγαπημένα Μαΐου 2015!

Καλησπέρα και καλό μήνα! Το καλοκαίρι μπήκε και επισήμως και αυτό που μας απομένει είναι περίπου 2 εβδομάδες για να τελειώσουν τα σχολεία! Σήμερα έχει γενέθλια η Marilyn Monroe που έφυγε από την ζωή σε ηλικία 36 χρονών το 1962 .. Θα σε θυμόμαστε...

Ας δούμε όμως τώρα τι αγάπησα τον προηγούμενο μήνα!

1) Brow Artist Plumper - Loreal Paris
Πάρα πολύ καλό προϊόν και βγαίνει σε 2 αποχρώσεις αν ενδιαφέρεστε.

2) Babylips electro "Strike a rose" - Maybelline NY
Νομίζω είναι το καλύτερο από την σειρά electro γιατί έχει 
πολύ ωραίο χρώμα και φυσικά όπως όλα τα babylips
ενυδατώνει πολύ καλά τα χείλη.

3) Care moments αφροντουζ- Bioten
Το είχα δει ότι το χρησιμοποιούσαν κάποιες youtubers και όταν πήγα
στο super market για να πάρω αφρόλουτρο είδα αυτό και το πήρα!
Μυρίζει ΥΠΕΡΟΧΑ-βούτυρο, κακάο άλλωστε!- και κάνει 
αρκετά καλή δουλειά.

4) Fitness Honey&almond cereals - Nestle
Έναι νιφάδες με γεύση μέλι και αμύγδαλο..
δεν λέω κάτι παραπάνω*-*

5) Σιρόπι καραμέλας - Γιώτης
Το έχω σχεδόν τελειώσει και το αγόρασα περίπου αρχές Μαϊου LOL.
Παιδιά είναι φανταστικό για πάνω από παγωτά και ροφήματα!

6) Fire cinnamon gums - Dentyne
Έχουν πολύ έντονη γεύση οπότε σε εσάς που δεν σας αρέσει η κανέλα
δεν τις συνιστώ.. αλλά εγώ λατρεύω κανέλα οπότε βρήκα την αγάπη!
Όταν διαβάζω και όταν γράφω εξετάσεις τρώω μία γιατί η κανέλα
σύμφωνα με μελέτες ενισχύει την μνήμη!!

7) "Τετράδιο εξετάσεων"
Είναι λίγο άκυρο με τα υπόλοιπα αλλά με βοήθησε πάρα πολύ τον 
προηγούμενο μήνα που άρχισαν οι εξετάσεις και συνεχίζει να με βοηθάει!
Είναι μια δική μου έμπνευση. Ουσιαστικά είναι ένα απλό τετράδιο 3 θεμάτων
αλλά μέσα έχω κολλήσει το πρόγραμμα των εξετάσεων και όλες τις ύλες 
των μαθημάτων και μόλις τελειώνω να διαβάζω κάτι το σημειώνω εκεί.
Επίσης κάνω και όλες τις επαναλήψεις μου σε αυτό το τετράδιο 
και με βοηθάει πάρα πολύ γιατί τα έχω όλα οργανωμένα σε ένα τετράδιο.


Αυτά ήταν όλα τα αγαπημένα.. το ξέρω πως δεν ήταν πολλά αλλά ο Μάιος δεν είναι και ο καλύτερος μήνας των μαθητών λόγω εξετάσεων:/ 

Εσείς τι "αγαπήσατε" τον μήνα που μας πέρασε;;
Πείτε μου στα σχόλια!
Τα λέμε στο επόμενο άρθρο!!
φιλιά
Μαρία!

More Girlstrategy?
Follow me on...
Polyvore

Facebook
We
❤️it

Σχόλια

  1. Η μάσκαρα για τα φρύδια της L'oreal είναι κάτι που σκέφτομαι να δοκιμάσω .... Τα δικά μου αγαπημένα αυτού του μήνα τα έχω σε post στο blog μου... οπότε μπορείς να τα τσεκάρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://teenclubforgirls.blogspot.gr/2015/06/50-random-facts-about-me-tag.html σε εκανα ταγκ θα μπεις να το κανεις??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Stroumfita Smurfe να τη δοκιμάσεις είναι πολύ καλή! Πάω να το δώ<3
    @Κατερίνα σ.τ. παω να το δω φχαριστωωω<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

❣ Please feel free to leave any comment or feedback on this blog ❣
Πως σου φάνηκε το άρθρο;
Άφησε ένα σχόλιο! Με βοηθά να συνεχίζω να γράφω!
(Γνώμη, απόψεις. ιδέες, βελτιώσεις, παρατηρήσεις, απορίες!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;