Liebster award!

Αν και με μία ᾽μικρή᾽ χρονοκαθυστέρηση επιτέλους βρήκα χρόνο για να γράψω το άρθρο!!Είμαι ιδιαίτερα ευγνώμων καθώς είναι η δεύτερη φορά (δείτε το πρώτο άρθρο πριν 2 χρόνια!) που στο blog απονέμεται αυτό το βραβείο και φυσικά θέλω να ευχαριστήσω όλα τα άτομα που με σκέφτηκαν και το χάρισαν στο girlstrategy!!
Θέλω να ευχαριστήσω το blog Strumfita Smurf, το After School, και το beautyydust!!
Μπράβο για την καλή δουλειά κορίτσια *! Ευχαριστώ για άλλη μια φορά που δε με ξεχνάτε και στηρίζετε το blog μου <3 nbsp="">


ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟΥ
1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου & ευχαρίστησε & 
εκείνον που σε βράβευσε.
2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου & 
το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  & έχουν 
λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. 
(Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν & αν θες φτιάξε νέες 
για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου
ανάρτηση.


1) Πoιο ήταν το πρώτο σου θέμα στο blog σου;  
To ιστολόγιο το έχω ήδη 3 χρόνια και όταν το δημιούργησα ήμουν μόλις
12 χρονών οπότε όπως καταλαβαίνετε τα θέματα ήταν ανάλογα 
της ηλικίας μου και απευθύνονταν σε ηλικιακά μικρότερο κοινό
από ότι τώρα εννοείται. Τα άρθρα κυρίως αφορούσαν κατασκευές κλπ.

2) Πόση ώρα σου παίρνει για να ολοκληρώσεις μία ανάρτηση; 

Η κάθε ανάρτηση είναι ξεχωριστή... εννοώ έχει φυσικά διαφορετικό θέμα από την προηγούμενη οπότε αυτό σημαίνει πως ο χρόνος που δαπανήθηκε δεν μπορεί αν είναι ο ίδιος. Δεν υπάρχει μέσος όρος καθώς είναι ανάλογα το θέμα, αν χρειάζεται κάποια επεξεργασία το φωτογραφικό υλικό κλπ. Αλλά συνήθως η προετοιμασία μίας οργανωμένης ανάρτησης μπορεί να πάρει μέχρι και 2 ώρες.

3) Για ποιο θέμα σε ευχαριστεί να γράφεις; 
Όλα τα θέματα που αναρτώ στο ιστολογιό μου, μου αρέσουν. Όμως θα έλεγα πως έχω μια ιδιαίτερη προτίμηση στα άρθρα με προτάσεις για outfits καθώς μου αρέσει πολύ να δουλεύω στο polyvore αλλά αγαπημένες αναρτήσεις είναι και τα μηνιαία ῾Αγαπημένα῾
γιατί διαπιστώνω και εγώ η ίδια τι πραγματικά αγάπησα τον προηγούμενο μήνα και έχω να θυμάμαι κάτι από αυτόν!

4) Αν σου έλεγαν οι αναγνώστες σου να σταματήσεις να γράφεις για τα "αγαπημένα του μήνα", τι θα έκανες;    
Την προηγούμενη απάντηση την έγραψα πριν διαβάσω την επόμενη χαχα τέλος πάντων... Παρόλο που όπως είπα τα μηνιαία ῾Αγαπημένα῾ είναι από τα άρθρα που χαίρομαι πολύ όταν γράφω, αν στους αναγνώστες του ιστολογίου δεν άρεσε πιστεύω πως ο κάθε blogger ωφείλει να προσαρμόζετε στις απαιτήσεις του κοινού, οπότε ίσως να τα σταματούσα αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρη καθώς είναι από τα λίγα που νομίζω είμαι συνεπής στο να τα γράφω (εκτός από το Νοέμβρη που δεν έγραψα γιατί δεν είχα χρόνο αλλά θα δω τι θα κάνω!).

5) Τι σ΄ευχαριστεί & τι σε ενοχλεί στον κόσμο του blogging;  
Αυτό που μου αρέσει στον κόσμο του bloggin είναι το γεγονός ότι μπορείς να γράψεις ελεύθερα την άποψή σου και γενικώς να δημοσιεύσεις ό,τι άρθρο σε ευχαριστεί και έτσι να περνάς δημιουργικά την ώρα σου στο διαδίκτυο. Αυτό που με ενοχλεί θα έλεγα είναι ότι από την άλλη πλευρά αυτή η ῾ελευθερία λόγου῾ έχει γίνει αρκετά εκμεταλλεύσημη, αφού πολλά άτομα την χρησιμοποιούν με σκοπό να προσβάλλουν... και ναι καλά καταλάβατε αναφέρομαι σε εκείνα τα κακοπροαίρετα σχόλια που δεν εκφράζουν με καθόλου ωραίο τρόπο μία άποψη. Φυσικά δεν μπορεί ένα ιστολόγιο να αρέσει σε όλους αλλά πιστεύω ο καθένας μπορεί να εκφράσει την γνώμη του χωρίς να προσβάλλει τον άλλον, με κόσμιο τρόπο καθώς μη ξεχνάμε πως πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι! Επίσης κάτι άλλο που είναι ενοχλητικό είναι 
η αντιγραφή ιδεών ή αλλιώς λογοκλοπή... πλέον η πρωτοτυπία σπανίζει εφόσον έχουμε σταματήσει να χρησιμοποιούμε νέες ιδέες με αποτέλεσμα να ῾δανειζόμαστε῾ κάποια έτοιμη και αυτό οδηγεί στο να καταντάει ένα είδος ανάρτησης ῾βαρετό῾... βέβαια αυτή είναι η δική μου υποκειμενική άποψη.

6) Ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έχεις κάνει στη ζωή σου;  
Γενικώς καμιά φορά μπορεί να κάνω κάποια πράγματα που κάποιοι να τα θεωρήσουν ῾τρελά῾ όμως πάντα με όριο καθώς δεν είμαι και από τα πιο ριψοκίνδυνα άτομα που ξέρω. Οπότε ίσως να έλεγα πως είναι το ski lol σε κάποιους θα φαίνεται υπερβολή να θεωρηθεί ένα άθλημα τρέλα αλλά δεν μου ήρθε κάτι άλλο στο μυαλό!

7) Έχεις εκπληρώσει κάποιο όνειρο σου;
Είναι καλό να ονειρευόμαστε γιατί ξεφεύγουμε λίγο από την πραγματικότητα αλλά πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο... μερικοί ίσως διαφωνείτε όμως προσπαθώ να συμβαδίζω τα όνειρα μου με την πραγματικότητα και τη ζωή η οποία δεν είναι εύκολη... έχω όνειρα αλλά προσπαθώ να τα μετατρέπω σε στόχους οι οποίοι να είναι εφικτοί και όχι εξωπραγματικοί γιατί δεν θέλω να καταλήξω στην απογοήτευση. Οπότε ναι στόχους έχω εκπληρώσει και συνέχεια θέτω καινούργιους γιατί αυτοί είναι που δίνουν νόημα στη ζωή μας.

8) Ποιες στιγμές σε κάνουν πραγματικά ευτυχισμένη; 
Οι στιγμές που είμαι πραγματικά ευτυχισμένη είναι οι οικογενειακές και οι στιγμές
με άτομα που αγαπάς και σε αγαπούν πραγματικά, γιατί αυτές είναι που αξίζουν και έχουν την μεγαλύτερη σημασία από κάθετι άλλο.

9) Για ποιο πράγμα έχεις μετανιώσει στη ζωή σου;
Έχω μετανιώσει που έχω εμπιστευτεί λάθος άτομα. Όμως πιστεύω αυτό έγινε αφορμή 
για να μάθω πως δεν πρέπει να ανοίγεις την καρδιά σου σε κανέναν

10) Τι θα ευχόσουν να άλλαζε στον κόσμο;  
Να υπήρχε περισσότερη αγάπη και συνεργασία και λιγότερο εγωσιμός και συμφέρον.


Τα blogs που θα βραβεύσω είναι τα εξής:
1) http://pretty-girls18.blogspot.gr
2) http://stardoll4greece.blogspot.gr
3) http://stardollfromgreece.blogspot.gr

**Επίσης επέλεξα να απαντήσω στις ερωτήσεις που έθεσε η Strumfita smurf εντελώς τυχαία
αφού θα ήταν αδύνατο να απαντήσω 30 ερωτήσεις! Επίσης συμφωνα με τους κανονισμούς δεν είναι απαραίτητη η δημιουργία νέων ερωτήσεων οπότε τα βραβευμένα blogs θα απαντήσουν προφανώς τις ίδιες ερωτήσεις με εμένα μιας και τις βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον


Ελπίζω να διασκεδάσατε με το άρθρο!

θα τα πούμε
Μαρία!

Σχόλια

  1. Μου άρεσαν πάρα πολύ οι απαντήσεις σου!!
    Μετανιώνω κι εγώ που εμπιστεύθηκα λάθος άτομα!:(
    Και btw πολύ ωραία η νέα χριστουγεννιάτικη εμφάνιση του blog! :* <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε πειράζει όλοι κάνουμε λάθη, σημασία έχει να γινόμαστε καλύτεροι μέσα από αυτά! ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες και αληθινές οι απαντήσεις σου! Χαίρομαι που διάβασα το άρθρο σου, σε έμαθα λίγο καλύτερα. Καλές γιορτές και να περνάς καλά!
    Marylooo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ που έκανες αυτό το post & συγνώμη που άργησα να το δώ! Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου & ειλικρινής.... Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ που έκανες αυτό το post & συγνώμη που άργησα να το δώ! Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου & ειλικρινής.... Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

❣ Please feel free to leave any comment or feedback on this blog ❣
Πως σου φάνηκε το άρθρο;
Άφησε ένα σχόλιο! Με βοηθά να συνεχίζω να γράφω!
(Γνώμη, απόψεις. ιδέες, βελτιώσεις, παρατηρήσεις, απορίες!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;