(VERY LATE!)-Αγαπημένα Ιουνίου 2016 😍!



Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι θα είχατε πιστέψει πως αυτό το μήνα δεν θα γράψω 
τα αγαπημένα του προηγούμενου ή πολύ απλά το είχατε ξεχάσει εντελώς όπως και εγώ... να σας πω την αλήθεια και εγώ το ίδιο πίστευα γιατί συνέχεια το ξέχνουσα και όταν το θυμόμουν δεν είχα χρόνο, γιατί για όσους δεν το ξέρουν κάνω θερινά μαθήματα. Εντάξει δεν είναι κάτι το τραγικό σίγουρα απλά λίγο διάβασμα το απαιτεί εννοείται!!
Anyway ας τα αφήσουμε αυτά και ας παρουσιαστούν
οι πρωταγωνιστές του Ιουνίου!

Να πω εξαρχής πως όλα είναι πολύ random μεταξύ τους έχω 2 με 3 beauty
και όλα τα υπόλοιπα είναι διάφορα!


Πρώτο αγαπημένο είναι το σφουγγαράκι για το μακιγιάζ από τα sephora.
Το χρησιμοποιώ τουλάχιστον 2 μήνες και ακόμη δεν έχει αρχίσει να φθείρεται.
Φυσικά φροντίζω να το πλένω συχνά με σαπούνι και νεράκι και είναι ξανά
καθαρό. Εγώ με αυτό κάνω blend το concealer λόγω του βολικού σχήματός του
και επίσης απλώνω το highlighter με την πίσω πλευρά. Τέλος να πω, πως 
δεν είναι η πιο φθηνή απομίμηση του αυθεντικού beauty blender που κυκλοφορεί 
καθώς κόστιζε 7 ή 8 ευρώ αλλά είναι αρκετά καλό και γλιτώνετε τα 17 ευρώ 
που κοστίζει το αυθεντικού και εξάλλου και εκείνο κάποια στιγμή ῾χαλάει῾
από τις πολλές χρήσεις... (Σίγουρα η ποιότητα είναι καλύτερη από
εκείνο του jumbo που σας είχα δείξει στο παρελθόν!!)
8 στα 10!

Επόμενο το οποίο έχω αγοράσει και αυτό εδώ και καιρό αλλά αυτό το μήνα 
το χρησιμοποιούσα συνέχεια αλλά είμαι σίγουρη πως και τους υπόλοιπους
μήνες του καλοκαιριού θα είναι το αγαπημένο μου καθώς ήδη έχω πάρει
καινούργια συσκευασία πριν μου τελειώσει! Νομίζω πως έχει καθιερωθεί 
πλέον να δείχνω κάθε μήνα κάποιο προϊόν benefit και αυτό γιατί είναι
η αγαπημένη μου εταιρεία καλλυντικών! Τόση ώρα δε σας έχω πει ότι
μιλάω για το υγρό highlighter με όνομα high beam από την benefit 
το οποίο βρίσκεται αποκλειστικά στα sephora. Είναι ένα αριστούργημα!
Έχει τη μορφή ενός βερινικού για τα νύχια αλλά το απλώνεται στα 
ζυγωματικά ψηλά στη μύτη και όπου αλλού θέλετε να δώσετε λάμψη!
Είναι υπέροχο! Πραγματικά αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα σε 
οποιοδήποτε μακιγιάζ σας και σας κάνει να λάμπετε πραγματικά!
(όχι το άσχημο effect λιπαρότητας εννοείται!)
9 στα 10!

Σαμπουάν έχω καιρό νομίζω να δείξω αλλά αυτό είπα να το
προσθέσω σε αυτά τα αγαπημένα γιατί το άρωμα του είναι
πραγματικά εκπληκτικό! Seductively straight από την 
herbal essences! Είναι για ίσια μαλλιά και
καθαρίζει μια χαρά αλλά η μυρωδιά του είναι πάνω από όλα!
Τέλεια για καλοκαίρι καθώς εμένα μου θυμίζει λουλούδια
τροπικά φρούτα και τέτοια! Το βρίσκεται φυσικά σε όλα
τα supermarket ή στα hondos νομίζω.
8 στα 10!

Invisibobble λαστιχάκια από τα sephora.
Τέτοια λαστιχάκια πλέον βλέπουμε παντού από καταστήματα με αξεσουάρ
μέχρι και στα περίπτερα! Ωστόσο αυτά νομίζω είναι τα αυθεντικά...
μιλάω για τα λαστιχάκια μαλλιών σε σχήμα καλωδίου τηλεφώνου κάπως lol.
Έχω δοκιμάσει και μία απομίμηση αλλά προτιμώ αυτά σίγουρα.
Ισχυρίζονται ότι δεν έχετε πονοκεφάλους όπως με τα κλασσικά λαστιχάκια
και ότι δεν αφήνουν αποτύπωμα στα μαλλιά σας. Για τον πονοκέφαλο
έχω παρατηρήσει πως όντως βοηθάνε για αυτό μου αρέσουν πολύ!
Για το σπάσιμο της τρίχας δεν ξέρω γιατί ανοίγει σχετικά εύκολα το 
σχήμα τους οπότε πρέπει να τα περνάτε 3 φορές για να έχετε μία 
κοτσίδα που θα είναι σταθερή παρόλα αυτά νομίζω πως η φθορά
είναι λιγότερη από ένα κοινότυπο λαστιχάκι. 
Κυκλοφορούν σε πολλά χρώματα αλλά εγώ πήρα τα διάφανα.
Το πακέτο περιέχει 3 και κοστίζει 5,10 ευρώ.
7,5 στα 10!

Και τώρα πάμε στα εντελώς random αγαπημένα του Ιουνίου!!


Εμένα ποτέ δε μου άρεσε η coca cola και νομίζω καλά έκανα
και δεν έπινα γιατί έχω ακούσει ότι είναι πολύ βλαβερή για τον
οργανισμό μας. Όμως δεν ξέρω αν έχετε δει κάποια διαφήμιση
ή έχετε παρατηρήσει στο super market μία σχετικά καινούργια
cola που κυκλοφορεί!;; Ο λόγος για την green cola!
Μου αρέσει πολύ η γεύση της και είναι ελληνικό προϊόν!
Ακόμα να πειστείτε; Δε σας ανέφερα ότι δεν περιέχει
ζάχαρη και συντηρητικά!! Ναι καλά διαβάσατε!
Τη συστήνω ανεπιφύλακτα αν είστε εθισμένη με την
κλασσική coca cola ή θέλετε να δοκιμάσετε ένα νέο
αναψυκτικό τώρα το καλοκαίρι!
9,5 στα 10!

Φυσικά δεν θα σας άφηνα χωρίς μουσική!

Αγάπησα το don't let me down από τους chainsmokers!

  


και άκουσα άπειρες φορές το ῾συμπέρασμα῾του αγαπημένου μου Κωνσταντίνου Αργυρού!


Εγώ τηλεόραση βλέπω πλέον πολύ σπάνια για πολλούς λόγους, όμως..!!
Αγαπημένη εκπομπή για τον προηγούμενο μήνα ήταν το x-factor το οποίο δυστυχώς τελείωσε , ευτυχώς όμως νίκησε ο αγαπημένος μου παίκτης, Ανδρέας Λέοντας! Την άξιζε την νίκη όχι μόνο για τη φωνή και την ομορφιά του αλλά και για τον μοναδικό χαρακτήρα του!
Δείτε εδώ τον τελικό όσοι δεν τον είδατε!




Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα του Ιουνίου!
Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο! 
Πείτε μου ένα δικό σας αγαπημένο στα σχόλιο!!!
ή προτείνετε μου μία ιδέα για επόμενο άρθρο!!
τα λέμε!!
Μαρία!



Σχόλια

  1. Χαχα εγω δεν ηθελα να κερδισει ο Αντρεας Λεοντας! Ειναι πολυ μικρός ακομα και ειχε κανει ηδη επιτυχια στην Κυπρο. Ο Ιαν ειναι λιγο μεγαλύτερος και γραφεθ τραγουδια και η φωνη του ειναι αξεπεραστη! Το High Beam το εχω στο μάτι εδώ και καιρο!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3 χρόνια μικρότερος από τον Ίαν είναι και να σου πω την αλήθεια εμένα με άγγιξαν περισσότερο τα ελληνικά τραγούδια του Λέοντα παρά τα ξενόφερτα του Ίαν, μπορεί να έχει καλή φωνή αλλά στην ελλάδα καριέρα δεν κάνεις αν δεν λες ελληνικά τουλάχιστον σε αυτή τη χρονική φάση και έχει αποδεικτεί πολλές φορές. Πέρα από αυτό όμως όπως τόνισα το ήθος μετράει πάρα πολύ σε έναν καλλιτέχνη ή γενικά άνθρωπο και ο Αντρέας είχε ταπεινοφροσύνη και μετριοπάθεια κατά τη διάρκεια όλου του παιχνιδιού αλλά ακόμη και τη στιγμή που νίκησε. Δεν προκάλεσε ποτέ εν αντιθέση με κάποια άλλα άτομα που ήθελαν συνέχεια να προκαλούν με τις κινήσεις τους ή με τις δηλώσεις τους. Ο κόσμος ψήφισε τον πιο αληθινό από εκεί μέσα:) Anyway αυτά γνώμες είναι! Το high beam είναι ο έρωτας μου! τα λέμε!!
      Μαρία<3

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία όλα σου τα αγαπημένα! Το σφουγγαράκι μακιγιάζ καθώς και το highlighter της benefit θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!! Οπότε μάλλον μία βόλτα στα sephora είναι must!;)
    Φιλάκια πολλά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου ευχαριστώ πολύ! Είναι φυσικά γιατί τώρα έχει και εκπτώσεις!!!
      τα λέμε! Μαρία!<3

      Διαγραφή
  3. Τα αγαπημένα σου δεν με απογοητεύουν ποτέ!!
    Ποτέ δεν ήμουν φαν της coca cola,ούτε πρόκειται να γίνω:Ρ Όσο για τα λαστιχάκια,παλιότερα τα είχα δοκιμάσει κι εγώ αλλά μου "έσπασαν" αμέσως:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσια μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Πολύ καλά κάνεις!εγώ είμαι fan της fanta πάντως!😂 Αλήθεια;Κρίμα!:( Αλλά κάλα που μου το είπες θα τα προσέχω! τα λέμε! Μαρία! <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

❣ Please feel free to leave any comment or feedback on this blog ❣
Πως σου φάνηκε το άρθρο;
Άφησε ένα σχόλιο! Με βοηθά να συνεχίζω να γράφω!
(Γνώμη, απόψεις. ιδέες, βελτιώσεις, παρατηρήσεις, απορίες!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;