Τα αξέχαστα του 2016!


Πριν "φύγει" το 2016 και υποδεχτούμε το νέο χρόνο θα πρέπει να το αποχαιρετήσω κάνοντας μια αναφορά στα προϊόντα (... και όχι μόνο) που κυριολεκτικά αγάπησα μέσα στην προηγούμενη χρονιά και αξίζει να σας τα παρουσιάσω!


1) Cleansing Lotion (w/tea tree oil) - Seventeen
Ο συνδυασμός μαζί με την κρέμα που θα σας μιλήσω σε λίγο είναι εκπληκτικός!
Το συγκεκριμένο το απλώνω μετά την κρέμα με λίγο βαμβάκι πάνω στα σπυράκια ,
τα ῾ηρεμεί῾ και τα εξαφανίζει μετά από λίγες μέρες. Πάρα πολύ καλό! Ααα και μην το βλέπετε γεμάτο, είναι το 2ο μπουκάλι καθώς το πρώτο το τελείωσα!

2) Balancing & moisturising cream - Seventeen
Πάλι από την ίδια skincare σειρά της Seventeen με το έλαιο τι τρι, (η οποία παρεπιπτόντως δεν το περίμενα αλλά είναι εκπληκτική και πρέπει να αγοράσω και το καθαριστικό μόλις τελειώσω αυτό που χρησιμοποιώ τώρα) Είναι ενυδατική κρέμα αλλά ταυτόχρονα βοηθά τις λιπαρές επιδερμίδες. Τη χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ και με έχει βοηθήσει να καταπολεμίσω τις ατέλειες του προσώπου. Με το που την απλώνω στο προσωπό μου την απορροφά κατευθείαν για να καταλάβετε!

3) Boing concealer - Benefit
Έχω ξανααναφερθεί σε αυτόν τον κορρέκτορα οπότε δεν θα μείνω πολύ. 
Εξαιρετικό προϊόν, πολύ καλυκτικό και το αποτέλεσμα ειδικά άμα σεταριστεί και με πούδρα είναι αρκετά φυσικό.

4) They're real mascara (brown) - Benefit
Ναι, καλά είδατε πήρα την καφέ they're real και όσο καιρό την έχω, την έχω κατα ευχαριστηθεί! Η αγάπη μου για την μαύρη δεν επηρεάζεται σε καμία περίπτωση απλώς η καφέ είναι η ιδανική επιλογή για πρωί και γενικά για πιο ανάλαφρα μακιγιάζ. Το αποτέλεσμα (όγκος, μήκος, διαχωρισμός, διάρκεια) εννοείται πως είναι το ίδιο εξαιρετικό με την μαύρη εφόσον έχουν το ίδιο βουρτσάκι απλά η απόχρωση είναι πιο απαλή. 

5) Matte liquid lipstick 113 - Erre due
Αχ αυτό το κραγιόν είναι ίσως το πιο αγαπημένο μου από όλη τη συλλογή μου (και η αλήθεια είναι πως έχω αρκετά!) και θα σας εξηγήσω αμέσως τον λόγο!
Είναι μια απόχρωση που πάει με τα πάντα! Με λιγότερο δραματικό μακιγιάζ στα μάτια φοριέται άνετα το πρωί και αντίθετα με πιο δραματικά μάτια είναι τέλειο ακόμη και για βραδινή έξοδο. Εκτός αυτού λατρεύω γιατί είναι εντελώς ματ και μένει εκεί για αρκετές ώρες (θα χρειαστεί ανανέωση όμως άμα φάτε). Όποτε δεν ξέρω τι κραγιόν να φορέσω, βάζω αυτό γιἀυτό πρέπει σύντομα να αγοράσω τον αντικαταστάτη του γιατί δεν ξέρω πως θα μπορέσω χωρίς αυτό!

6) Cocoa lip butter - the body shop
Επίσης δεν θα επεκταθώ αφού έχει ξαναμπεί σε αγαπημένα, ωστόσο είναι ένα από τα καλύτερα βάλσαμα για τα χείλη και απλώνοντας το πριν κοιμηθείτε το βράδυ, ξυπνάτε με υπέροχα απαλά χείλη που διαρκούν όλη μέρα προσωπικά σε εμένα. Και αυτό το ξαναγόρασα γιατί το είχα κοντά στον 1 χρόνο και τέλειωσε.

7) Κάκτοι!
Και ξεφεύγοντας από την ομορφιά πάμε στη γεωπονία! Το 2016 ανακάλυψα την αγάπη μου στα κακτάκια! Γιατί; Γιατί είναι πανεύκολα να τα μεγαλώσεις και ταυτόχρονα είναι πανέμορφα! Εκτός αυτών μπορείτε να τα έχετε και στο δωμάτιο σας αφού σε σύγκριση με άλλα φυτά δεν απορροφούν το οξυγόνο σας οπότε μην ανησυχείτε για αυτό!
Τα λατρεύω και σίγουρα, σύντομα θα κάνω ένα άρθρο μόνο για αυτά!

8) Lana Del Rey rock wave july 2016
Φυσικά αξέχαστο από την προηγούμενη χρονιά θα μου μείνει και το φεστιβάλ που πήγα τον ιούλιο και πέρασα απίθανα αφού είδα την αγαπημένη μου καλλιτέχνιδα από κοντά! Όσοι δεν έχετε διαβάσει ακόμη το άρθρο μου (επιεικώς απαράδεκτο γεγονός!) να πάτε να το δείτε γιατί περιγράφω λεπτομερώς εκείνη την ημέρα!


Εκτός όλων αυτών των ωραίων αλλά υλικών πραγμάτων (αναφέρομαι στα 6 πρώτα προϊόντα) αξέχαστες θα μου μείνουν όλες οι όμορφες στιγμές που πέρασα είτε με την οικογένειά μου είτε με φίλους και γνωστούς μου αλλά και τα καινούργια άτομα που γνώρισα και μερικά ίσως να μου άλλαξαν τη ζωή είτε προς το χειρότερο είτε προς το καλύτερο... πάντως το σίγουρο είναι ότι όλα μου έμαθαν κάτι και μου πέρασαν ένα διαφορετικό μήνυμα, το καθένα ξεχωριστά, το οποίο σίγουρα δε θα είχα την ευκαιρία να λάβω εαν δεν τα γνώριζα. 

Εύχομαι όλοι να αποκομίσατε κάτι χρήσιμο τον προηγούμενο χρόνο αλλά και ο νέος να σας φέρει ό,τι επιθυμείτε και ό,τι δεν σας έφερε το 2016. 

Πάνω από όλα εύχομαι υγεία και αγάπη σε όλους σας και καλή δύναμη 
καθώς την χρειαζόμαστε όλοι μας, ο καθένας μας σε διαφορετικούς τομείς!

Τέλος για να κλείσει ευχάριστα αυτό το (-τελευταίο για φέτος-) άρθρο ελπίζω ως Μαρία και 
συγγραφέας αυτού του ιστολογίου να σας άφησα ικανοποιημένους από τα 
άρθρα μου αυτή τη χρονιά και ελπίζω να μην σας απογοήτευσα λόγω 
των στάσεων που έκανα ανα διαστήματα. Το blog αυτό είναι σαν παιδί μου
και το αγαπώ πολύ όπως και όλους εσάς που με ανέχεστε και το στηρίζετε!



Με αγάπη,
Μαρία . _

Σχόλια

  1. Εξαιρετικό αρθρο💖😍👌

    http://theteenagersroomgreek.blogspot.gr/?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι ένας συνταξιούχος τραπεζίτης που εργάζεται η καρδιά με την τράπεζά μου. Έχω πολλά χρήματα στο λογαριασμό μου και την ανησυχία μου είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να μην έχουν τα μέσα για να ολοκληρώσουν το έργο τους, θα βοηθήσει τους ανθρώπους σοβαρή και ειλικρινής, ο οποίος μπορεί να αποπληρώσει ένα δάνειο στην κανονική ώρα. I προσφέρουν βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα δάνεια από το 2000 ΕΥΡΩ 5.000.000 ΕΥΡΩ και πέρα. Ακμή μου γίνεται με τιμή από 3 έως 5%. Αν σας ενδιαφέρει, επικοινωνήστε μαζί μου cassandrabazarov@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

❣ Please feel free to leave any comment or feedback on this blog ❣
Πως σου φάνηκε το άρθρο;
Άφησε ένα σχόλιο! Με βοηθά να συνεχίζω να γράφω!
(Γνώμη, απόψεις. ιδέες, βελτιώσεις, παρατηρήσεις, απορίες!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;